✍️ Admin yorumluyor: 🇵🇹 Portekiz, 🇮🇱 İsrail, 🇬🇪 Gürcistan, 🇦🇲 Ermenistan, 🇦🇱 Arnavutluk, 🇲🇹 Malta, 🇦🇿 Azerbaycan

Admin yorumluyor’a son kez hoşgeldiniz. 6 bölüm süren bu günlük seride Admin şarkılarla ilgili görüşlerini ve tahminlerini paylaştı. 23 Mart Cumartesi 21:00’da ise Admin TOP 37 sıralamasını Instagram, Twitter ve Discord’da eş zamanlı olarak paylaşacak.

🇵🇹 Iolando – Grito

Tek kelimeyle bayıldım. Sanatsal bir çalışma olmuş. Sahneleme bu sanatsallığa uyumlu. Sade ve şık. Iolanda’nın sondaki vokalleri sizi aşırı hayrete düşürüyor. Gerçekten muazzam. Final için biraz zorlanabilirler fakat çıkmaları büyük ihtimal gözüküyor. Final’de ise 10-15 arası bir sırada yer alacaklar.

🇮🇱 Eden Golan – Hurricane

Öncelikle İsrail bu sene katılmamalıydı. İsrail’in verdiği zararlardan bahsetmeyeceğim fakat siz lütfen desteklediğimi düşünmeyin. Ben sadece şarkıyı yorumlayacağım. İsrail bence şu şarkıyı daha değişik bir atmosferde yazmış olsa TOP 5’de yer alabilirdi. Kızın vokalleri inanılmaz derecede düzgün. Ben finale çıkacaklarını fakat finalde 15-20 arası bir yerde yer alacaklarını düşünüyorum

🇬🇪 Nutsa Buzaladze – Firefighter

Şarkı tamamen Nutsa’nın sesini öne çıkaracak şekilde yazılmış. Fazla eğlenceli bol vokalli. Aşırı Radio-Friendly. Hem teleden hem jüriden oy çekebilir. Ben zorla da olsa TOP 10 görebileceklerini düşünüyorum. Ya da en azından solda yer alacaklar.

🇦🇲 Ladaniva – Jako

Ermeniler uzun süredir ilk kez etnik bir şarkı ile katılıyor olabilir. Şarkı eğlenceli fakat bence şişiriliyor. Finali görebilirler belki ama çok zor görürlerse de son 6’da yer alacaklar. Bu şarkıyı iki akşam görmeye tahammül edemem gibi geliyor üzgünüm.

🇦🇱 Besa – Titan

Şarkıyı çevirmeniz pek işe yaramamış gibi geliyor. Final potansiyeli göremiyorum ben bu şarkıda. Kötü mü hayır fakat şarkıyı dönüştürdükleri şey hoş değil. Elenecekler malesef.

🇲🇹 Sarah Bonnici – Loop

Sezonun en eski şarkılarından birisi Loop. Dinledikçe eskimiyor. Nakarattaki değişiklikler bi tık irite etse de. Bence hala eğlendiriyor. Ulusal finaldeki sahneyi gördükten sonra neden final olmasın ki? Zor bi ihtimal fakat final olursa şaşırmam. Finalde ise son 6 da yer alacaktır malesef. Bi ihtimal 15-20 bandına yükselebilir.

🇦🇿 Fahree feat. Ilkin Dovlatov – Özünlə Apar

Arkadaşlar olmamış. Üzgünüm fakat ben yeterince hype’lanamadım. Çok sıradan bir melodi. Şarkı ile sondaki muğamın hiç bağlantısı yok. Malesef Azerbaycan yine yarı finalde elenecek.

Ve tüm şarkıların yorumlaması sona erdi. 23 Mart 21:00’da Instagram, Twitter ve Discord‘da sizleri bekliyor olacağım.

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın