✍️ Admin yorumluyor: 🇨🇾 Kıbrıs, 🇮🇸 İzlanda, 🇷🇸 Sırbistan , 🇦🇺 Avustralya, 🇬🇷 Yunanistan, 🇸🇪 İsveç

Admin yorumluyor’a tekrar hoşgeldiniz. 6 bölüm sürecek bu günlük seride Admin şarkılarla ilgili görüşlerini ve tahminlerini paylaşacak. 23 Mart Cumartesi 21:00’da ise Admin TOP 37 sıralamasını İnstagram, Twitter ve Discord’da eş zamanlı olarak paylaşacak.

🇨🇾 Silia Kapsis – Liar

İşte gerçek bir Eurovision şarkısı. Bizleri 2000’lere tekrar ışınlayacak o şarkı geldi. Nakaratı aşırı sarıyor. Ortalıkta Liar Liar diye dolanmamak için zor tutuyorum kendimi. Muazzam. Final görecek kuşkusuz. Sağlam bir sahne ile finalde 15-20 arası olur gibi.

🇮🇸 Hera Björk – Scared Of Heights

Eğlenceli gözüküyor fakat yetersiz. Çok bilindik melodiler bunlar. Ve çok tekrara düşüyor şarkı. Oy potansiyeli görmüyorum bunda. Keşke aklımızda 2010’daki şarkınla kalsaydın Hera. Yarı Finalde elenecek bu şarkı.

🇷🇸 Teya Dora – Ramonda

Jürinin böylesine ballad’a aç kaldığı senede Sırbistan mükemmel bi şarkı gönderiyor. Sahneleme muazzam. Teya Dora yeterince popüler. Nakarat biraz tekrar düşmese gerisi güzel. Özellikle son kısımdaki yükselişler. Bence TOP 10-15 arasını göreceklerdir . Zorlarlarsa belki ufaktan bi TOP 10 gelebilir.

🇦🇺 Electric Fields – One Milkali (One Blood)

Olmamış. Şarkı çok sıradan geliyor kulağa. Nerede “2000&Whatever”, nerede bu? Avustralya final için zorlanacak. Çıkma ihtimallerini pek görmüyorum ama sürpriz gelir mi pek bilmem.

🇬🇷 Marina Satti – ZARI

Yunan kültürünü dibine kadar hissedeceksiniz. Şarkı aşırı enerjik ve gerçekten beni içindeki kültürel öğeleriyle kendine bağladı. Çiftetelli ve Zurna ezgilerini görmek beni mutlu etti. Marina güzel bir sahneleme ile 10-15 arası bir sıralama alacaktır. Bence uzun süre bu performansı konuşacağız.

🇸🇪 Marcus & Martinus – Unbreakable

Ev sahibi ülke beklediğimiz gibi Marcus ve Martinus’u gönderdi. Nakarat güzel, koreografi muazzam ötesi. Şarkı biraz basit kalıyor benim gözümde fakat bu basitlik sadece bana özel gibi. İkizler için şimdiden TOP 10 garanti diyebiliriz.

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın